Mrvyksl bir kere gidince o düşunceniz kafanizdan gidecek inanin çok ilgililer benim sorunlu bir gebeligim vardi pazartesi kürtaj oldum benimle birlikte agladilar üzüldüler cok ilgileniyorlar hersey icin 10 gun sonra tekrar kontrolum var ben ödemisten geliyorum 2 bucuk saatlik yola bile deger çok memnun kalacaksiniz