Neseli68 Meleklerim Teşekkür ederim 😊 Herkese aynı muamele yapılıyor inanın ve isterseniz özel odada tercih edebiliyorsunuz Doğum sonrası ben öyle yaptım 🙏🏻
Neseli68 Damla________ Nasibi öyleymiş canım demek ki bebeğin hayırlı olsun , Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin 🤗
Neseli68 PembeLia Mutlaka ben faydasını gördüğüme tüm kalbimle inanıyorum 😊 Sancı esnasında da okudum sürekli 🤲
PembeLia Neseli68 Kesinlikle faydası olur, birde ayetel kürsi diyorlar Allahım bir kolaylık verir elbet yeterki onu analım.😌
Elif88 Neseli68 maşallah doğumunuz gayet güzel ve akıcı olmuş rabbim çocuğunuzu size bağışlasın darısı bizlerede inşallah bende 36 haftalık hamileyim kızımızı olcak bizimde sizin kız mı erkek mi ☺
OzlEmrah Neseli68 Maşallah Allah herkese böyle acısız Doğum nasip eder inşallah 😊🙏 bebeğinizi sağlıcakla büyütün hayırlı uğurlu olsun 🐣💞
Neseli68 [bilinmeyen] Amin amin 🙏🏻 Sancı geldiği zaman derin nefes alıp ver canım. İnan bebeğinin sesinin titreyişini duymak , ilk hareketlerini izlemek kadar huzur veren bir şey yok dünyada 😍
Suheda Neseli68 ayy maşallah sizee bende çok istiyorum normal doğum insallaah bebegimde sorun olmazsa bende normal yapmayı çoook istiyorum Allah bağışlasın evladinizi insallaah😍 bundan sonrada hayirli bi evlat olut ins