Sizle doğum hikayemi paylaşmak istiyorum kızlar. 40+6 günlükken gün aşımı sebebiyle yatışım yapıldı kızlar. Kontrol edildim ve 1cm açıklığım mevcutmuş. Sabah saat 11:30 dan gece 1:30 a kadar suni sancı verildi ve açılmamda ilerleme olmadı. Ve suni sancı bana hiç bir şekilde etki etmedi ve acı vermedi. Doktora suni sancıyı kabul etmediğimi ve bu gece dinleneceğimi söyledim. O gece hastanede uyudum. Ve sabah saat 8 gibi kontrol yapıldı açılmam 4-5 cm olmuştu. Suni sancıyı tekrar reddettim ve doğumhanede yürümeye başladım. 2 saat sonra açılmam 6-7 cm oldu. Yürümeye devam ettim açılmam 8-9 cm oldu , yarım saat sonra 10 cm di ve ben odamda ıkınmaya başladım 3 saat ıkındım ve kanalda bebeğim çok ilerledi. Hemen Doğumhaneye aldılar. 1 dk da Doğum yaptım. Hiç sancı hissetmedim kızlar, sadece Doğum anı biraz acılıydı. Bunu her gün yürüyüş yapmama ve Kuranı Kerim’den Yasin ve Meryem suresini okumama borçluyum diye düşünüyorum. Herkese de tavsiye ederim. Hayırlı doğumlar kızlar 🎈🎈🎈