busrax_ kesem aşırı küçüktü hatta boş gebelik dediler özele 2 kezde devlete gittim bebeğin kalbini 9 haftalıkken duydum ilk gittiğimde 6/7 haftalık olmalıydı doktor 4 haftalıga uyumlu dedi benim birde kanamam da sürekli oluyordu çok şükür hem son adetime uyumlu oldu hemde az kaldı doğuma şuan iyi gidiyoruz