Sahralina ilk 10 gün sürekli yattım. Sonradan genelde yatmaya özen gösterdim ama dinlenerek yemeğimi yaptigim ufak ev işleri yaptığım zamanlar oldu. Arabayla dışarı çıktığım zamanlar da oldu .Sabah kahvaltilarimi genelde hep ayaklarımı uzatarak yedim. Tek kullandım lavaboyu başka kimse girmedi. Çamaşırımi gün içinde 4 5 kere değiştirdim. Kendimi ıslak bırakmamaya özen gosterdim. Duşta çok ayakta kalmamak adına çok uzun kalmadım genel olarak bunlardi canım