Sahralina ben önlem amaçlı oldum doktorum bende herhangi bi kısıtlama yapmadı. Günlük işlerime devam ettim kendimi yormadan zaten belli bi haftadan sonra istesemde bişey yapamadım ağırlıktan dolayı. Onun haricînde enfeksiyona çok dikkat ettim sürekli çamaşır değiştirdim hatta bi süre sürekli ütüleyerek giydim, çamaşırlarımı ayrı olarak minimum 60 derecede yıkadım. Su içmeye çalıştım içebildiğim kadar , kullandığım klozeti sadece ben kullandım ve temiz tuttum sürekli. Çok şükür enfeksiyon olmadım hiç bu zamana kadar . Onun haricinde kendimi zorlamadım hiç bi konuda , ev işleri yürüyüş vs ama sürekli de yatmadım. Dediğim gibi doktorum kısıtlamadı beni , 27 mmyle serklaj oldum bu zamana kadar da iyi geldi dikişlerim hala da sağlam çok şükür . Teşekkür ederim bu arada inşallah sende sağlıkla kavuşursun bebişlerine 😊🤲🏼