Civcivimmbenim Sedanurylmz aynen bende öyleyim Bide burnum kapalı üç aydır bazen idare oluyor çoğunlukla kapalı delirmek üzereyim ne yapacağımı bilmiyorum açılmıyor zaten nefes darlığım var üstüne burun tıkanıklığı psikolojim hepten gittti 😔
Yenianne6161 Zeyzeyy- bende 36+3 um 1 ocakta sezaryenim var günler geçmiyor iyile ağırlaştım ilk doğumum olacak iyi olur mu sağlıklı doğar mı bana bisey olur mu diye diye yedim kendimi 😀
Beydos Zeyzeyy- benim de 37+0 bugün kontrole gittim ultrason da 38+5 çıkıyor inşallah vaktiyle gelirler 🙂
_Sultan35 Zeyzeyy- doktor randevunuzu 2 hafta sonra mı ben doktorumla konuşamadım o yüzden randevu günü alamadım