B-Ada Civcivimmbenim Bence hamilelik çok uzun bir süre 32-35 arasında bitmesi gerekiyor ya tam tahammülün bittiği haftalar 😂😂😂😂
Civcivimmbenim B-Ada aynen bence de uzun sürüyor😅 Ama şimdi o aylarda da olsaydı biz yine uzun derdik en fazla 26 27 haftaya düşürürdük😂 bu böyle giderdi bence düşüre düşüre 😄
B-Ada Zeyzeyy- ben doktorumu çok aradım özellikle sezeryancı olup olmaması konusunu çok araştırdım şükür ki önceliği normal 😂
Hilalonvermez Zeyzeyy- evet çok heycanlı ilk doğumum olacak tam olarak neyin nasıl olacağını da bilemiyorum bazen ağrım oluyor acaba doğum sancısı mı falan diye düşünüyorum hop oturup hop kalktığımız bir dönem 🥹
Zeyzeyy- Hilalonvermez ben ilk bebeğimi 20 haftalıkken kaybettim normal yolla doğum oldu ama hep suni sancı verdiler 4 gün boyunca o çok berbattı bende şimdi ya suyum sızarda anlamazsam ya da doğum başlarda anlamazsam diye korkuyorum 😬😬
Dlnesn 37+4 benim oğlum makat geliş 2 ocağa gün verdi doktorum çok var daha gibi geliyor. gün verdikten sonra zaman hiç geçmek bilmiyor 😂
Civcivimmbenim Sedanurylmz aynen bende öyleyim Bide burnum kapalı üç aydır bazen idare oluyor çoğunlukla kapalı delirmek üzereyim ne yapacağımı bilmiyorum açılmıyor zaten nefes darlığım var üstüne burun tıkanıklığı psikolojim hepten gittti 😔