Nursen21 Sedahoca hahaha 🤣🤣🤣🤣 Şimdiden başına buyruk desene 😅 Benim daha 34’üncü haftam bakalım oğlum beni dinleyecek mi yoksa oda beni bekletecek mi 🙄😅?
Tatlihamis Sedahoca Bende de durum aynı bide sezeryan sonrası normal doğum denicem Allah izin verirse 39 haftam doldu bugün iyice sinir stres oldum ha şimdi ha yarin diye diye gelmiyor 40 i geçirecek diye korkuyorum 😓
Reina Sedahoca elbet kavuşacaksınız nedir bu sabırsızlık:) gününü doldursn sağlıkla dolsun mühim olan o.
minikdunya Bende aynıyım 39 haftadayım çok gerginim karnın geriliyor ve aşağı ineceği yerde iyice yukarı çıktı . Ağrılar sinir bunalım 🥺
Sudem Gulcag sonuna kdr haklısın ❤ bide kıyasliyolar " bilmem kim doğurdu, hala sen doğuramadın " demiyolarmı tam kriz sebebi 😂 sanki bilerek doğurmuyorum 🤦♀️😂
Gulcag Sudem o bilmem kimle göbeklerimiz bir kesilmedi ki aynı anda doğuralım 😒 anam ağzı olan konuşuyor bir gün al sen doğur diyecem 🙄 sanki çıkacakta ben itekliyorum içeri 😒🙄😂 bant yapıştırmadım ya 😂 bence bunlar bizi bunalıma sokuyor ondan olmuyor 🤨
MomBse Sedahoca bende öyle tam 5 subatta 40 oluyorum ama daha bisey demedi haftaya gel dedi tahminimce bir hafta daha bekler 41 olunca alır heralde bakalım
Elaylama Sedahoca son 6 gün 🌸 BIKTIM. 🤦🏻♀️ Perçşembe kontrolüm var bakalım ne diyecek toktur hanım; ama dün çatı muayenesinde zorladı resmen açılsın diye ama bakalım cereyan yapıyor mu görücez perşembe 😂
Sevgiseli Sedahoca erkek bebek mi cnm erkek biraz gec olur diyorlar benim oglum 40. Hafta gecti dr icime bisey yerlestirdi bi kac saate sancim geldi ve ogun dogum yapptim
Svl06 Gulcag ah benim kader arkadasim kac gundur seni goremeyince dogurdun diye dusunmustum bende bekliyorum hala doguramayangiller olarak
Gulcag Svl06 ay kuzum yok nerde keşke doğsa 🙄 daha hastaneye giderken ilan edecem 😬😂 gelmiyor aşkım ya herşeyi yaptım ama kıpır kıpır içerde şok oluyorum 🤨
Svl06 Dora91 ohh be kader arkadasim sneide goremeyince oda dogurdu bi ben kaldim diye uzulup dusunup duruyodum ayniyiz hala beklemedeyiz
Dora91 Svl06 bugunden cok umutluydum gece baya kasilmam olmustu. Doktor kontrolum vardi. Bisey cikmadi 😂 dr diyo bugunde gelebilir haftayada. Dedim onu bizde biliyoruz 🙄🙄 haftaya kontrole cagirdi 😑