Sedahoca benim de kasilmalarim cok erken baslamisti, karnim hep asagidaydi kesin erken olcak dedim durdum simdi 39+2 olduk bu hafta olsun diye dua ediyorum. Aslinda 41 hatta bazi doktorlara gore 42ye kadar normal dogum zamani olarak kabul ediliyor. Demek ki daha hazir degil diyorum, vakti gelince dogacak diyorum ama yine de su son gunler cok zor cidden. Sinirlerim tavan. Koca gobegimden skldm artik 😒 insallah 40i gecirip bizi strese sokmaz bu bebisler. Bu hafta patir patir doguralim 🤣🙏🏻