Son adet tarihimin başlangıcı 2 Kasım , doktorun hesaplamasına göre 6+3 haftalık gebeyim , bugün kalp atışı duymaya diye hastaneye gittim ama kese var bebek yok odadan ağlayarak çıktım canım çok sıkkın , normalde gözükmesi gerekiyordu demi? Çoktan görünüp kalp atışı olması lazım 1 hafta daha bekleme süresi verelim dedi , alttan da muayene etti ama yok gözükmedi