Ben ilk hamileliğimde 9 ay kullandım pandemide çok zor bulunuyordu kan sulandırıcı yan etkisi hiç yok aksine faydalı demişti doktorum asla bırakmayın pıhtı oluyor ve çocuk beslenemiyor ve kayıp oluyor Allah korusun doktor verdiyse sonuna kadar kullan kesinlikte ve ben hep göbekten vurmuştum