Ozlem12345 merhabalar bol bol yatin kalkmayin. Ama rahim uzunlugu iyi degil ki 33 ml. Cunku 25 in alti sinirin alti oluyor o zaman cok riskli olur. Tabi sancida varmiş ilaclari duzenli kullanın insallah bir risk olmaz. Yasam sinirinida gecmiş bebiş. Ben 25 haftalik dogum yaptim kizim simdi yanimda hopluyor zipliyor cok şükür . Yalniz bir sey sormak istiyorum sanci ve kasilmalarin gercek ya da yalanci oldugunu nasil anladiniz tam olarak ayni sikayetteyim karnim toplasiyor ara ara sanci giriyor ama 2 gundur adet sancisi gibi vuruyor kalcalarim bacaklarimidan asagi sanci iniyor tedirgin oldum bugun doktora gidecegim ve cok korkuyorum aksi bir durum olur diye 😔