Benimde aynıydı hatta başından beridir doğum pozisyonunda idi bebeğim, ama hiç korkma güzel anne 34. Haftadayız biz şuan. En önemlisi stres ve kendini rahatlatman yorulmaman. Aklından diğer düşünceleri çıkar ve sadece bebeğinin haftasında geleceğine odaklan🙏🏻