Hhandeee bend şimdilik memnunum . 15 haftalığım cok güleryüzlü biriydi ilk kez 12.haftamda bir araya geldık ama sorularım olunca hep kendımı tanıtmak zorunda kalıyorum ve beni hatırlamamasj üzüyor beni 🙈 cok hastası var normal olarak ama genede her muayenede kendımı anlatmak ne bılıyım ? Sen en basından beri aşkın hocada mısın ? Bir sonrakı randevum bu cuma bakalım hatırlıcak mı