Kbr06 Hhandeee ben orda doğum yaptım çok memnun kaldım Allah razı olsun o ebeden ismini bilmiyorum ama her sancımda geldi baktı her seferinde açılma hep aynıydı ama yinede geldi her seferinde
Hhandeee Betus06 doğum yapan arkadaşlardan bilgi alsak keşke ebeler falan nasıl ? Bende oraya gidiyorum ama doğum zamanını hastanenin durumunu ve çalışan hemşireler ve ebeler nasıl acaba 🤗
NurDemir Henüz yapmadım ama orda yapacağım inşallah.Üç ay önce bir arkadaşım yaptı çok memnun kalmıştı.
Hhandeee dilarama bende inşallah orda yapacam ama doğum zamanı çalışan hemşireler ve ebeler nasıl merak ediyorum 🤗
Betus06 Hhandeee arkadaşım çok memnun kalmıştı , ebe ve hemşireler doktorun Ekibinden olmuyor mu? Yani iyidir diye düşünüyorum ama siz hangi doktora gidiyorsunuz ?
Hhandeee Betus06 hiç bilgim yok ebe ve hemşireler genel bütün doktorlara yardım eder diye düşündüm ekip falan yoktur diye düşünmüştm 🤗 Aşkın hocaya gidiyorum
Betus06 Hhandeee memnun musunuz peki ? Benim devam ettiğim doktor ayrılacakmış doktor değiştireceğim de o yüzden soruyorum
Edaaaaaaaa Hhandeee meraba bende aşkın hocaya güdiyorum siz kac haftalıksınız acaba ? Memnun musunuz ?
Hhandeee Betus06 hangi doktora gidiyordunuz ? Ben aşkın hocamdan çooook memnunum bin kere tavsiye ederim 🙏🏼🤗
Hhandeee Kbr06 ah ne güzel umarım bende aynı şeyleri yaşarım 🙏🏼🤗 bir sorum olacak size doğum paketimi almıştınız ?
Elwing6 Kizlar koru hastanesi olayi diye eksi sozlukte bir okuyun..bir haberleri arastirin.gerisi teecihinizdir..gerci olaya karisan doktor suan liv hospitalda ama sahsen ben okudugumda koruyu en basinda sildim tercihlerimden..boyle haber okuduktan sonra icim rahat etmedi. Ne koruya ne live gitmek
Betus06 Nilsuuuu çok teşekkürler benim doktorum ayrılıyormuş doktor değiştiricem. PEki kendisi normal Doğumu destekliyor mu ? Benim şuan gittiğim doktoru tercih etme sebebim buydu
Elwing6 Ben burada okudum haberleri ve cok uzuldum https://eksisozluk.com/9-nisan-2017-koru-hastanesi-rezaleti--5425782 Forum basliginin son msjni okuyabilirsiniz bir arkadas da yazmis. https://forum.mutluanneleriz.com/d/19720-ankara-liv-hospital-e-giden-bayanlarr-doktor-neriniz-varm-acilll
Hhandeee Betus06 bana sezeryan diye bişey yok unut dedi 😜 normal doğumu sonuna kadar destekleyen bir doktor 😍
Nilsuuuu Betus06 bana da şimdilik sezeryanı hiç düşünmüyoruz ancak zorunlu bir duyum olursa sezeryana döneriz dedi