Ilkalp1 aslaninannesi7 ilk doğumum normal oldu o yüzden 2. De sorun olmadan inşaallah normal doğum yaparim diye dua ediyorum. Sezeryan daha çok cesaret istiyor gibi ya ben taktir ediyorum sezeryan olanı
aslaninannesi7 Ilkalp1 Allah korusun vaktinden önce falan gelmek isterse o zaman kilo alımı olmaz fazla dedi doktorum ama onun haricinde alır dedi ikinci doğumun olsaydı rahat olurdu dedi bakalım