Ilkalp1 36 haftalık hamileyim bebeğimin gelişimi 1 hafta ilerden gidiyor kilolu bir bebek olacak gibi görünüyor. Doktorum dikkat etmemi söyledi sizlerde böyle şeyler yaşadınız mı neler yiyip içtiniz son haftalarda.
Yenianne6161 Ilkalp1 benimde aynı 2 hafta ileriden gidiyorda ekstra yedigim biseyde yok genetik dedi doktorum
aslaninannesi7 Ilkalp1 Tam 34 haftalık bebeğim dün kontrolüm vardı 3200 gram dedi doktorum aklım çıktı bir an. Baya iri olacak diyor 4300-4500 arası doğar dedi. Normal doğum istiyordum dün itibari ile sezeryana döndük.
Ilkalp1 Yenianne6161 ilk çocuğum 4 kg doğmuştu. Seninde nasibinde kilolu doğurmak var herhalde diyor doktorum🤭
Yenianne6161 Ilkalp1 hahahaha valla ya ben hamileliğimin başından beri her gün yumurta ve özellikle muz ceviz yedim buna özen gösterdim başka da bisey yapmadım korkuyordum sigara kullandığım icin kilosu dusuk kalır diye ama şükür bisey olmadı
38383 Esra_nurr Merhabalar kaç haftalikken 3400 çıktı kilonuz 36+1 ken 3300 dedi doktor bize de. Normal doğum zamanını beklemez erken doğar dedi
Ilkalp1 Esra_nurr bende fazla kilolu olmasından korkuyorum ya gerçekten Biraz zorlandım çünkü ilk doğumda
Ilkalp1 N9494 bebeğe özellikle kilo aldıran yiyecekler varmış onları azaltmakla kiloyu kontrol altında tutabilirim belki
yrncgl Bende 36+3 te doktora gittim önce özele sonra devlete gittim. Özelde 2850 dedi, devlet 3200 dedi hangisi doğru bilmiyorum
Ilkalp1 aslaninannesi7 ikiniz içinde hayırlısı olsun inşallah. Önemli olan bebeğinde annenin de sağlıklı olması da insan yine de korkuyor ya
aslaninannesi7 Ilkalp1 sağlıklı maşallah bir sıkıntı yok ama ben normal doğumu çok istediğim için herhalde sanki bir sorunmuş gibi davranmaya başladım. Çünkü hiç sezeryan düşünmedim ve hep korktum. Sanki böylesi sağlıksız olacak gibi hissediyorum öyle değil tabi ama işte aklım çok karışık
Ilkalp1 aslaninannesi7 belki ilerleyen zamanda bu kadar fazla almaz kilo . Takipte kalalım demedi mi doktorunuz. Benimde kilolu gidiyor 4000 e kadar normal olabilir üzeri olmaz diyor doktor.
Ilkalp1 aslaninannesi7 ilk doğumum normal oldu o yüzden 2. De sorun olmadan inşaallah normal doğum yaparim diye dua ediyorum. Sezeryan daha çok cesaret istiyor gibi ya ben taktir ediyorum sezeryan olanı
aslaninannesi7 Ilkalp1 Allah korusun vaktinden önce falan gelmek isterse o zaman kilo alımı olmaz fazla dedi doktorum ama onun haricinde alır dedi ikinci doğumun olsaydı rahat olurdu dedi bakalım