Serap09 yok yok erken doğumla alakası yok zaten bebeklerin kafaları daha ağır bastığı için yer çekiminin etkisiyle o pozisyonu alıyorlarmış. Misal benim bir tanıdığım doğum yaptı geçen gün. Bebek baş aşağı pozisyondaydı ama doğum kanalına girmedi 40+5e kadar beklediler gelmedi sezaryen oldu mecburi