danla2711 Qwert2211 olmazsam mutlaka yap canım 🥰bekliyorum haberini inşallah güzsl haberlerle gelirsin♥️
Qwert2211 danla2711 5 yıldır canım hsg çekildim ekimde o yüzden biraz ümitliydim. 2 yıl önce de hsg çekildim ozamn genelik olışmustı ama boş gebelikti .
danla2711 Qwert2211 yine olur sıkma canını Rabbim nasip edeceği zamanı bilir Allah hayırlı evlatlar versin ♥️
yusracim cauuv1 merhaba adet olduktan 3 gün sonramı öğrendiniz anlamadım şuan bende o durumdayım adet biteli 1 hafta oldum belirtilerim olduğu için test yaptım 2 kez silik çizgi çıktı anında doktora geldim şuan ultrasonda göremedi kan ver dedi onu bekliyorum
cauuv1 yusracim sonucu haber verirsiniz hayırlısı olsun önce kan verip degere göre doktora gitseydiniz keske. Hayır ben adet olmadım yanlıs anlamıssınız. Adet olcagım gün olmadım üstünden 3 gün gecti ögrendim gebeliğimi