danla2711 Qwert2211 normaldede gecikiyor musun peki düzenli mi regli oluyorsun düzensiz mi benim düzensizdi🥰
Qwert2211 danla2711 canım benım düzensiz olduğu dönemler oldu ama son 1 yıldır falan en fazla 1 2 gün gecikme oldu
MujganisMom danla2711 Yaa çok güzel Allah sğ slaim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah bende güzel haberlerle gelmek istiyorum artık. 🤲🏻
Baharr28 MujganisMom ay bende salı günü kan verdim 0.2 çıktı ama doktor yine de gebelik yok diyemem dedi şuan 2 gün gecikmem var hala bekliyorum bakalım umarım güzel haberler alırız
Yaprakunallar Kızlar ben flo uygulaması ile takip ettim bu tabloya göre dün test yaptım erken gebelik awox marka ilk idrar değildi negatifti sizde tabloya göre erkenmi yaptım
MujganisMom Yaprakunallar ilk, değer kanda yükselir diyorlar da emin olamadım birlikteliğin üstüne de zaman geçmiş çünkü. Ama yine de ümidinizi yitrmeyin. Hep birlikte bekliyoruz güzel haberleri inşallah hayırla sonuçlansın. 🤲🏻🧡
danla2711 Qwert2211 bence halâ regli olmadıysan sabah ilk idrarla test yap canım belirsizlik insanı daha çok yiyip bitiriyor🙁