Negna- Bbennu berlirtiniz var mıydı benimde bugün regl günüm test yapmaya korkuyorum tek çizgi görürüm diye böyle umutla beklemek bile güzel
Bbennu Negna- bende hiç belirti olmadı ya da farketmedim bilmiyorum, öğrendikten sonra kasık ağrılarım rahatsız etmeye başladı
Ygmr2706 Edavvv Bat 21 sol tarafımda bacak ağrısı başladı bakalım heralde bu ayda olmadı günümde olucam gibi duruyo
MujganisMom Edavvv Benimde 20’si ilk günüydü salı günü kan vermiştim bir ihtimal varsa değer yükselir diye 0.2 çıktı negatif. Ama hala bir ümit bekliyorum geç döllenme olur diye çünkü benim yumurtlama günüm reglden 21 gün sonraydı.
Bbennu Yaprakunallar erken gebelikte 10 gün önceden test yapıp pozitif gören insanlar var benim de moralimi bozmuştu ilk başta. Gününde yapmama rağmen belli belirsiz silik çizgi gördüm ben 🥹 adet gecikmesini beklemek en doğrusu sanırım 🌸 Yaprakunallar
Yaprakunallar Bbennu inşallah pozitiftir cünkü hala kadık baskısı var yoğunluk sağda özellikle ve hep adet olcakmış hissim var yaklaşık 5gündür böyle devam ediyor
Busraaaakkk Bat 17-18-19 olup düzenli regl olurken ben de regl olmadım kızlar 17sinse test yaptım negatifti daha da yapmadım eğer yine olmazsam pazartesi kan vericem bende
Negna- Yaprakunallar adetiniz geçince tekrarlayın isterseniz geç döllenme de olabilir ümidimiz bitmesin
Yaprakunallar Negna- artık dengem bozuldu sanırım negatif olan teste bile pozitiflik arıyorum ışığın altında yana çevirip bakıyorum varmı gölge diye çevirdikçe gölge görüyorum allahım yarabbim bu nasıl bir sınav oldu