kumsal__ Edavvv 21/22 artık psikolojimi bilmiyorum belirtilerim vardı test yaptım tek çizgi mecburen tüp bebek için 2. Kez pazartesi gidicem 🥴
Edavvv Gls09 regl belirtiside yok normalde bacak ve karın agrısı olur ama başka bi belirtidr yok 4 5 gün önce kasık agrısı oldu biraz o kadar bide sürekli idrara çıkıyorum 😅
ayminaninannesi Bat 24 frelly marka erken gebelik testi yaptım kızlar bole çıktı kan pihtilasmasi var bende coraspirin kullanıyorum. Doktor gebeliği öğrendiğin zaman iğne baslayacam dedi sizce hemen Kaan veeym mi igneye başlamalı miyim yoksa adetimi bekleyim ?
Gls09 Edavvv bende de öyle belirti yok göğüs ağrısı vardı geçti 1 hafta önce sol kasık ağrısı çektim bugün de günüm 🥲 regl olurum diye düşünüyorum hayırlısı bakalım
Bbennu Bat 20, 3 gün önce erken gebelik yapmıştım negatif çıktı. Düzenli regl olurum normalde bugün gelmeyince testi tekrarladım çokkk silik çizgi gördüm, pazartesi günü kan vericem bakalım🥹
Yaprakunallar Bbennu ayy siz bana umut oldunuz benim bat 25 iki gün önce test yaptım negatif erken yaptım galiba , 5-6gündür kasık ağrısı sızısı var bacaklara vuruyor bide adet hissimvar o günden beri bekliyorum adetimi hiç böyle olmamıstı erkenden insallah bende negatif görürüm yumurtlama haftamıda değerlendirdim
Negna- Bbennu berlirtiniz var mıydı benimde bugün regl günüm test yapmaya korkuyorum tek çizgi görürüm diye böyle umutla beklemek bile güzel
Bbennu Yaprakunallar erken gebelikte 10 gün önceden test yapıp pozitif gören insanlar var benim de moralimi bozmuştu ilk başta. Gününde yapmama rağmen belli belirsiz silik çizgi gördüm ben 🥹 adet gecikmesini beklemek en doğrusu sanırım 🌸 Yaprakunallar