qizcee_ merhaba öncelikle başın sağolsun aynı şeyleri bende yaşadım seninle aynı haftada bebeğimin suyu erken geldi aynı şeyleri doktorlar bana söyledi bütün riskleri
Cinsiyetleri bile aynıymış benimde kızım olacaktı melek oldu
Bir umut aradım tutunmak için dayanıcaz dedim başarıcaz dedim ama olmadı hayallerimle birlikte toprağa gömdüm kızımı
4 ay oluyor inan geçmiyor sadece alışıyorsun artık kabulleniyorsun ilk zamanlar çok zordu sütüm gelmişti zoruma gidiyordu bir damlasını bile içemeden melek oldu diye
Ama üzülme be onlar bizim cennet meleğimiz hz ibrahim cennette meleklerimize size öğreteceklerimi kıyamet koptuğunda sakın unutmayın annelerinizi almadan hiç biriniz cennete girmeyin dermiş
Yalan dünya hepimiz bir sınavdan geçiyoruz rabbimizin bize bir imtihanı isyan etme hayırlısı buymuş ne yapalım kuzum yaşayacakmışız işte başımıza gelecekmiş Rabbim tekrarını yaşatmasın Rabbim inşallah sağlıklı bir evlat nasip eder bizlere de. Güçlü ol yıkılma ben hep diyorum kızım bana cennetten kardeşini gönderecek ve ben tekrar onunla hayat bulucam