qizcee_ Başın sağolsun 🥺 🫂 Seni çok iyi anlıyorum. Ben kızımı doğumdan 6.5 ay sonra kaybettim ağır kalp hastasıydı ne yaptıysak olmadı. İnsan uzun bir süre o günde o anda kalıyor. Lütfen dünya dönmesin hayat biraz dursun diye dua ediyordum. Sanki sen gökyüzünde asılı kalmış ordan dünyayı izliyormuşsun da dünya bedeninin altında akmaya devam ediyormuş gibi oluyor. İnsanların güldüğünü görmek bile anlamsız geliyordu. Ama rabbim öyle bir tevekkül ve güç veriyor ki. Şuan mesela annem gelip 3 gün kalıp geri memlekete döndüğünde gidişinden sonraki o boşluğa dayanamıyorum arkasından 2 gün ağlıyorum. Ama kızımın gidişine nasıl dayanabildim nasıl ellerimle yıkadım kefenledim toprağa bıraktım aklım almıyor. Allah çok büyük sabrını veriyor. Güç, kuvvet versin dayanma gücü versin rabbim. İçinden geldiği gibi yaşa yasını, cennette bekliyorlar bizi. 🪽