ilaydarabiaoz Ilosko ayyy tekrardan yapsana canim hormonlu spiral birde korkmalimiyizzz doğumdan sonra taktiracaktim🥹
Ilosko ilaydarabiaoz kurum hemşiresine gösterdim huzurevin de çalışıyorum. Gebelik yok dedi korkma dedi 1 hafta da bekle dedi
Musilk-1 Ilosko hamilesin ben dokuz aydır istiyorum olmadı daha iki kızım var üçüncüyü istiyorum çok şanslısın hergün tekrar anne olmak için ağlıyorum
orkidemm_ Musilk-1 isteğin gayet normal asla lafım yok ama 3. İçinde ağlama ağlama lütfen senin 2 evladın var maşallah ya biz ne yapalım
Ilosko Musilk-1 nasip canım çalıştığım yerde ki hemşire de yok dedi en az 1 hafta sonra tekrarla dedi negatif bu dedi bakalım nasip rabbim isteyen herkese hayırla sağlıkla versin 🤲🏻
Musilk-1 orkidemm_ ben tekrar evlendim benim çocuğum var ama eşimin yok tamam çok mutluyuz ve o çocukları çok seviyor benim kızlar büyüdü ve baba olmak onunda hakkı ve hakeden bir adam bu yüzden evliliğim biterse diye korkuyorum
orkidemm_ Musilk-1 çok pardon ikinci evliliğin olduğunu bilmiyordum hem çocuktan ötürü neden bitsin ki 😕
Musilk-1 orkidemm_ bende ikitane var onda yok ve ben 41yasindayim o 33 menapoz a girdim biliyorum kırk yaşından sonrada doğum yapan çok insan var ve eşim çocukları çok seviyor onu böyle görünce üzülüyorum benimkiler büyük
aksakallardan Ilosko bence o seni rahatlatmak için yok demistir ben olsam her sabah ilk idrarla test yapar yükseliş var mı diye bakardım 😁
Musilk-1 orkidemm_ hiç arastırmadım değerler kötü olunca tüp bebeğinde garantisi yok hep okuyorum ama doktor randevum var yine doktor değişikliği yaptım bakalım o ne diyecek
Ilosko ucanpayanda hem akşam hem yarın sabah tekrarlıcam işten bir çıkayım açık eczane bulursam koşcam hemen 😂
Sevgikaya1525 Ilosko var cnm koruma çizgisi pembe olmaz bu bariz var gibi bence en acil şekilde kan ver kuzum hayırlı olsun
Ilosko aksakallardan ay aslında bunu yapmalıyım ama korkuyorum garip oldum herşey de vardır bir hayır ama 🥹