Hanımlar selamlar
Hormonlu spiralim var geçen günler de post açtım hatta kaymo olmuş olabilir mü gebelik olma ihtimali var mı diye ama dün doktor kontrolüm vardı spiral yerindeydi. Ama içim de bi kurt işte doktor ultrason da hersey yolunda dedi ama ben bugün gebelik testi yaptım . Reglime 4 gün var .. testi yaptım evden çıktım 3 saat sonra bi geldim inanamadım kuruma çizgisi mi acaba ya
 