Edasude benim yumurtaliklarimda kistler olduğu için normal yolla hamile kalamazsın demişti doktor ¾ ayda çok az bi adet kanaması yaşıyordum 2 oğlum var çocuk istemiyordum Doktorda öyle diyince normal yolla hamile kalamazsın diye bende korunmayı bıraktım sonra bi baktım hamile kalmışım şimdi 31+3 kızım olcak