Hulo2105 Edasude benn yıllardır pcostum yılda 2-3 kere adet olurdum. Kendiliğinden hamile kaldım. Hemde hiç yumurtlama takibi vs de yapmadım tamamen tesadüf
Kismail1 Edasude ben doktora gittim ilk hamileliğimdede gittim bu ikinci hamileliğim bundada doktora gittim ben düzensiz adet oluyorum çocuk sahıbı olmak istiyoruz olmuyo dedim klomen kullandım adetin beşinci günü başladım beş gün yuttum o ara ve sonrası ilişkiler yaşandı öyle hamile kaldım bi doktora git derim
myangelson Edasude en son Nisan’da adet oldum temmuzda hamile olduğumu öğrendim. Tamamen kendiliğinden hiç takip vs yapmadım taşınma donemindeydik doğru düzgün ilişki bile olmuyordu ama tuttu 😊 ilk hamileligim çatlatma iğnesiyle olmuştu
Edasude myangelson çok sevindim tebrik ederim 🥰 bende pcosum, benimde çok düzensiz söktürücüyle falan oluyorum anca, bi süre takip yaptım yumurtlama görmedim, aslında değerlerimde çok iyi ama doktorda yumurtalar dirençli dedi
myangelson Edasude teşekkür ederim Rabbim herkese nasip etsin inşallah 🤲🏻 biz korunurken düzenli sayılırdı adetlerim ne zaman korunmayı bıraktık ben bir daha adet olmadım 😅🤦🏻♀️ dedim neyse tasinacagiz zaten gittiğimiz ilden doktor bulurum kendime giderim sonra Haziran ayının sonunda hamile kalmışım şansa 😅 hiç çatlatma iğnesi falan vuruldu mu denendi mi
Edasude myangelson yok şuan pcoslulara verilen takviye edici hapı verdi onu kullanıyorum yumurtalara faydalıymış, bir iki ay sanırım takip yapacak sonra çatlatma iğnesine geçecek
bebegimd7 myangelson Bende çocuktan sonra bir yıldır korunuyordum ve düzenli adet oluyordum ama korunmayı bir aydır bıraktım ilk defa bu ay adetim gecikti. Acaba neden oluyor ki
Krcn09 Edasude benim de ileri derece pcosum vardı doktorlar zayıflamazsan asla çocuğun olmaz dedi kıvırcık nane çayı içtim bol bol,hacamat yaptırdım bir de adet söktürmesi için doktor duphaston vermişti onu kullandım hepsini aynı ay yapmış oldum ve hamile kaldım hangisi etki etti bilmiyorum
Edasude Krcn09 bende aynıyım bu ay kullanmaya başladım inofolic diyetede girdim inşallah sonuç alırım insan bazen hiç olmayacak sanıyor :/
myangelson Edasude bilmiyorum ki olmuş olabilir o ara inofolic kullandım bir kere hacamat yaptırdım bir de o ara hiç düşünmemiştim çocuk olayını sadece taşınmaya odakliydim baya ağır iş yaptım mesela 🥲
Edasude myangelson anladımm, benimde bu ay bütün ay boyunca hiç yaşamadığım belirtileri yaşadım ama şuanlık negatif 😥 vücut bu kadar oyun oynamamalı 🫠