Kızlar devlette sezaryen doğum hakkı için en az üç kere gitmek gerekiyormuş takipli hasta olman için. Bilmediğim için soruyorum böyle birşey var mı acaba yeni duydum ben de? Daha hiç gitmedim devlete şu an özelde devam ediyorum. 19+1 ve doğumu devlette yapmak istiyorum. Bu şekildeysede o doktora mı üç kere gitmek zorundayız, o hastaneye mi yoksa devlette herhangi bir hastane ve doktor olmak kaydıyla devlette üç kere görünmek mi? Bilen aydınlatırsa çok sevinirim çok tedirgin oldum.🌸