iremykk Masalceylan yoksa yok o testte üstelik yedi pozitif diyosunnn🤭🤭Hayırlıca ilerlesin taze anniş🥰
Masalceylan iremykk ya canım benim Allah razı olsun insallah isteyen herkese nasip etsin kan verdim sonucu yazarım
Masalceylan Mavili1480 ya canım benim rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin kan verdim bi saate çıkacak insallah
Mavili1480 Masalceylan İnşallah amin canım Rabbim gönlünden geçeni nasip etsin bu test kuruma çizgisi vermiyor ben bunu gördüm inşallah hayırlı haber alırsın 💕🤲
defnevedoruk Masalceylan bunuda simdi gördüm hayırlııı olsun💕 ben testte gördüğümde 57ydi senin baya bellidir
Mavili1480 Masalceylan Bence pazartesi falan git canım benim doktorum 1500 ile kese gözükür demişti ama her hastane ve cihaz farklı olabilir 😊
Masalceylan defnevedoruk sağol canım benim Allah razı olsun tekrarmi kan vermem lazım iki gün sonra kese ne zaman gözükür kalp atışı falan son adet tarihim Ekim sonlarıydı
defnevedoruk Masalceylan ben kanda 57 gördüm 2 gün sonra 114tü 10 gün sonra gittim keseyi gördük, keseyi gördükten 3 gün sonra kalp atışını duyduk. ilk hamileliğimde biraz geç öğrendim 6+2de gittim doktora direk kalp atışı vardı
october Masalceylan çook sevindim 🤎 demek ki bu kadar çok geç döllenme olurmuş 😂 bizlere de dua et 🤎🤎
Masalceylan october evet canım olabiliyormuş görmüş olduk kanıtlandı 😂darısı başına rabbim isteyen herkese tez vakitte nasip etsin 🤲❤️