Hulo2105 Masalceylan ben trendyoldan almıştım prodoctor 4 lüydü sanırım. İlkinde öğrendim elimde kaldı diğerleri😂
Masalceylan october veremedim cnm eşimle gidicektik onu bekledim soyleyince de daha geçen kan verdik yoktu diyo inanmıyor
Masalceylan Hulo2105 benimkisi prodoctor değil cnm laboqucik kaset testi 10 tane vardı içinde yapmadığım dört tane kaldı sadece hepsi aynı çizgi çıkardı yanlış olsa hepsini olurdu ama yorumlarda vardı öyle çizgi çıkıp çoğunda negatif çıkan
Hulo2105 ipos ben pozitif çıkınca sıkıntıdan kalanı da yaptım tatmin olmak için hepsi çift çıkınca mutlu oldum😂😂
oaslan21 Masalceylan bende laboquıck kullanıyorum,yoksa hiç çıkarmıyor çok güvenilir bir test bence erken gebelik testleriyle aynı tereddüt etmeyin🌸
Mavili1480 Masalceylan Bu testle öğrendim hamile olduğumu hemde çöpe atıp saatler sonra bakmıştım 😂 gözle bile göremiyordum Erken gebelik markasını bilmediğim Altta ki laboquick
october Masalceylan ben bu zamana kadar iki hamileliğimi de trendyoldan aldıgım testlerle öğrendim laboquick de iyi bir marka
iremykk Alacaksaniz laboquick tavsiyemdir🤭 bende internetten 2 kere 10 lu aldim hiç yanıltmadı. Hatta en son 4 gün kala net pozitifi gösterdi bana. En güzel erken gebelikten daha güvenilir bir marka benim için.
Masalceylan iremykk bende onu aldım cnm 7 tane kullandım yedisinde pozitif çıktı umarım yanlış degildir
iremykk Masalceylan yoksa yok o testte üstelik yedi pozitif diyosunnn🤭🤭Hayırlıca ilerlesin taze anniş🥰
Masalceylan Mavili1480 ya canım benim rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin kan verdim bi saate çıkacak insallah