1srpl Anlamına baktınız mı bilmiyorum. Naçizane bilgilendirmek istedim. TDK’da anlamına bakarsanız eğer Türk mitolojisinde bir tanrıça adıymış Umay. Bence biraz daha düşünün. Ben olsam Allah’ın huzuruna bir tanrıça ismiyle çıkmak istemezdim. Allah’ın affetmeyeceği tek günah kendisine ortak koşulmasıdır. Kendisine ortak koşulan bir tanrıçanın adını evladınıza vermek ne kadar doğru sizce.