sedefavci Haftanın içindeyim. Progestan kullanıyorum. Bulantıdan sabahı sabah ediyor güne kusarak başlıyorum. Aşırı halsizim. Doğru düzgün beslenemiyorum😔 Aynı şeyleri yaşamış birilerinin bana “merak etme hepsi geçecek” demesine çok ihtiyacım var.
keyfimin-kahyasi-misin sedefavci Hepsi zamanla geçecek hiç merak etme bı bakmissin doğum yakın Çanta oda beşik hazirlaniyor 🙃
biizaaa sedefavci Allah sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin benim ki de 8. Hafta da başlamıştı 10. Haftamda yoğun kusmaktan halsiz düşüp hastaneye yatmıştım şuan 12. Haftamdayım elhamdülillah mide bulantıları halen biraz var ama yoğunluğu kalmadı çok şükür bulantı hapı kullanmıyor musun
sedefavci biizaaa Çok geçmiş olsun 🙏🏼 Dilerim ki sen de sağlıkla kucağına al bebeğini🥹 Kullanıyorum bulantı hapını da, sabah 1 gece yatmadan önce 2 adet ama etkisi yok gibi😔
Svlmsb sedefavci İnanki bende öyleydim oturup hep ağlardım sürekli kusmaktan yürümeye mecalim yoktu berbat günlerdi ama 14 haftadan sonra öyle bı geçti ki sanki ben yaşamadım o günleri şimdi 24 haftalık oldum bezen hamile olduğumu unutuyorum taki bebiş tekme atınca ben burdayım dercesine sadece dua et ilaçlarını düzenli kullan geçer inşallah.
sedefavci Svlmsb İnşallah bebişin sağlıkla gelir🙏🏼 Çok teşekkür ederim. Umarım benim de sürecim geçecek ve unutacağım bu günleri🙏🏼
ozlemsndl1 Bu haftalarda kusman normal 12 veya 13. Haftaya kadar sabret bulantılar bitiyor. Bende Progestan fitil kullanıyorum. Umarım bir an önce geçer. Bol bol dinlenmen lazım
sedefavci ozlemsndl1 Çok teşekkür ederim. Sürekli dinleniyorum. 🙏🏼 Progestan fitil olarak kullanıldığında da yan etki yapıyor mu acaba?
keyfimin-kahyasi-misin sedefavci sende öylesin🌸Ama seni geçiştirmek için söylemedim emin ol Bir anda kendini oralarda bulucaksin
Babyluv sedefavci benimde öyle oldu 7. Pafta da başladı şu an 11. Haftadayım her gün olmasa da ara ara bulantım oluyor bunlar olağan şeyler illa ki geçecek 🎈
kubrabayrakliii sedefavci evet geçecek ben 12.haftamdayım yeni yeni düzeliyoruö herşeyden tiksinirdim kusardım lavabodan çıkmazdım emin ol bende çok kötüydüm sürekli uyku halindeydim uyku halim hala devam ediyor ama bulantı zulmü azaldı ve gün geçtikçe gidiyor sende atlatacaksın biraz sabır
sedefavci kubrabayrakliii Teşekkür ederim. 🙏🏼 Rahat geçiren insanlar da var bu süreci ama benim gibi geçiren de çok fazlaymış. İnşallah ben de sizler gibi atlatacağım bu süreci☺️
Nessee34 İlk 3 ay sureklı bulantı kusmakla gecıren bırısı olarak inan ki hepsi geçecek duzelecek canım az sabır
sedefavci Nessee34 Teşekkür ederim. Umarım ben de senin ve diğer kızların gösterdiği sabrı gösterebilirim🙏🏼
Ariadne Sabret ben ben 1 ay oncesine kadar kusmuyordum 62 kgdim. Su an 11+6 oldum ve dun tartildigimda 61.25 kg oldugumu gordum. Mide bulantilarim 1 ay icinde costu. Kusma seklinde dondu. Ben sabrediyorum birkac haftam kaldi diyorum.
sedefavci Ariadne bu sorunları yaşayan tüm kızlarım için sürekli dua ediyorum. Allah hepimize sabır ve güç versin🙏🏼
Baby_B sedefavci 7 14 hafta arasi hep kustum gunde 5 kez 26+5 deyim Cok sukur gecti Geciyor merak etme Hastanede yattik kusmaktan kac kere serum almaya gittim 🙂
sedefavci Baby_B Oyy çok zor😔 çok geçmiş olsun. Umarım ben de ilerleyen günlerde hastanelik olmam. Kokulardan ve bulantıdan yemek yiyemiyorum hiç. 😔
richgirl10 sedefavci merak etme hepsi geçecek. 27. Haftadayım. Senden fazlam var eksiğim yoktu. Günde 15 kez kusuyordum.
sedefavci richgirl10 Gelmiş geçmiş olsun 🙏🏼 Çok teşekkür ederim. Bana bu süreci atlatmış olanların “geçecek” demesi çok iyi hissettiriyor🥹
Meltemanneolsun sedefavci ay bana da desinler ya yemek yapamıyorum zaten kocam yapıyor sağolsun yapana kadar ogurmkten bithap düştüm yemeği de yiyemedim şimdi. İçim bulandı kokudan. Sabah ayni sekilde. Yiyemiyorum. Bı balık kraker ve peynir yiyebiliyorum şu son 3 gundur falan
sedefavci Meltemanneolsun Yalnız değilsin🌸 Çok zorlandığın anlarda tuzlu çubuk kraker ve salça ekmek de içini ferahlatıyor. Umarım hepsi geçip gidecek🙏🏼
sedefavci keyfimin-kahyasi-misin İyi ki varsın🌸 Ben de bu günleri unutacağıma inanarak sabredeceğim artık🙏🏼
Asdfg2113 sedefavci ilk baslarda bende öyleydim ilaclarını gece uyurken almaya calıs bide tuzlu cubuk vs ye ne kadar mideni bastırırsa iyi olur bol bol uzan geçiyor suan da ne zaman gelecek beklemesi var 😂
sedefavci Asdfg2113 Teşekkür ederimm. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Ben ve benim durumumdakilere de sabır versin🙏🏼