Kızlar hepinize teşekkür ederim bugün bebeğimin göbeğindeki hem o tümseklik geçti hem de o ıslak gibi duran görüntü kurudu hiç akıntı şeklinde olmamıştı zaten. Tamamen kuru bir görüntü oldu artık inşallah yarında ilk banyosunu yapacak böyle giderse :)