Bebeğim 8 günlük dün doktor kontrolünde doktor küçük bir kanama olmuş dedi batticon verdi günde bir defa temizleme yapalım dedi. Göbek düşünce kanama iltihap vs olursa hemen getirin dedi.Bugün göbeği düştü. Sizce bi sıkıntı var mı bir bakar mısınız lütfen
