seyma0661 aysegull01 ilk 3 ay bulantım çok oldu ama kendimi hastaymışım gibi hissettim 2.trimester çok güzel geçti şimdi 3.trimesterle beraber bel ağrısı başladı 🤣
Girlmama aysegull01 o haftalarda normal 20 den itibaren tekmeleri yiyip bel ağrısından uyuyamayınca hissedersin tadını çıkar şuanlık 🤗
ReyHalVe21 aysegull01 bende 5+5 daha erken olabilir ama bende sadece tiksinme göğüs sızlaması gece de basen yanlarım ağrıyor ve çok garip ama sanki iştahım açıldı
aysegull01 Mavikizkaracocuk bende bi kere yaptım onu gereksiz stres yüklüyorum kendime diye yapmadım ama çok zor dayanıyorum 🥲