aysegull01 amaann hiç hissetmemek daha güzel ya😂. İlk gebeligimde 7 aylık olana kadar hamile olduğumu bilr bilmezdim 7cden sonra da sadece rahim sırt ağrım hafif oldu haliyle agirlastigim için 8 9 haftam olana kadar sadece göğüs ağrım olmuştu o kadar amasimdi ikinci gebeliğim deyim 4.5 aylık olana kadar zaten basım uerdeydi bulantı baş dönmesi tansiyon düşüklüğü vücut ağrısı ne desen vardı sonra diş ağrısı grip su fazlalaigi riskler falan şuan 32 4 teyim çok şükür ama ikiz gebelik olduğu içinde 39 haftalık gibiyim yuruyemiyorum kalkamıyorum 🫣🫣 yani hamile gibi hissetmrmek en guzeliiiii