dika merhaba ben hamileyken bunlari alsim, oglum suan 8 aylik olucak 9 gun sonra. Cok kullanisli, simdiue kadar hic pisman olmadim. Tek sorun şu ki bebegim buyudukce kiyafetlerin buyukligu de arttigi icin dikdörtgen olanlara bisey koyamiukrum suan bende şoyle yaptim dikdortgenin sol tarafini pijamalarinin altini, sag tarafina da üstlerini koydum yanyana gelicek sekilde, rulo yaptim bu arada. O sekilde degerlendirdim ☺️🌸 kare olanlara da zibinlarini koyuyorum. Yenidogan ken tabi herseyi minicik oldugu icin herseyini koyabiliuodum altari ustleri olarak ayirabikiyodum ama buyudukce kare olanlar tam sigmiyo cok az yer kaliyo bende sevmiyoum o sekilde goruntuyu maalesef 🤦🏻♀️🌸 ilk 6 ay asiri kullanisli, herseyi ilk i gibi dusenleyebilirsiniz ama sonrasinda ufak tefek değişiklikler yapmak gerekiyor ayni benim yaptigim gibi. Kucuk karelere de coraplarini agiz mendilerrini sapkasini ve onluklerini koyuyorum. Onceden onluk yerine minik eldivenleri vardi tabi simdi onlar kalkti🤣 hayirli dogumlar dilerim size 🌸☺️