ecrinkusum Hastanede bebişlere neler giydireceksiniz hadi hastane çıkışlarını paylaşalım fikir olmuş olur hemde 🥰 Ben bunu sipariş vericem 🥰
EgeF35 ecrinkusum ay masallah allah giydirmeyi nasip etsin canim 💓 benimki belli degil bir gosterse kendini hemen birseyler alicam . Su kiyafet bile bos ken tam isirmalik yaaaaa 😂😂🥰🥰🥰
Annelikmghb ecrinkusum cok guzelmis saglikla giysin bebegin. Ben fotograf cekmedim ama beyaz aldım setini ilk dogdugunda beyaz giydirmek sunnetmis o nedenle.
ecrinkusum EgeF35 inşallah teşekkür ederim canım kaç haftalık oldu ki minnoşun hepimiz sağlıkla alalım kucaklarımıza ❤️
EgeF35 ecrinkusum inanirmisin suan 18+6 gunlugum yarin 19 olucam o bacaklarini bir kapatiyor ki kordonuda arasina aliyor gostermiyor beni deli etti 😂 amin kuzum amin Allahim herkesede annelik duygusunu en guzeli ile nasip etsin 💓💓
ecrinkusum EgeF35 amin bitanem 😘 neyse dayan detaylı ultrasona az kalmış orda inşallah göstersin bir zahmet 😂😂 nazlı olduğuna göre belki de minnoş bir kızdır 😂😘
EgeF35 ecrinkusum detaylida da gostermezse pes artik yoksa dogdugunda poposunu mincircam 🤭😂😂 ay bak bole dedin icim eridi ins kizdir 2 oglandan sonra pembis pembis aman Allahimmmm 💓😂
Eylley ecrinkusum o hiç belli olmuyor ya benimki hiç göstermedi 17. Haftada dr yüzde doksan erkek dedi.
ecrinkusum EgeF35 öncelikle sağlıklı olsun ama sanki kız gibi geldi bana 🤭 öğrenirsen bana mutalaka söyle merak ederim 😘
mcansu EgeF35 😅😅 benim kız detaylıda da göstermedi daha 25te naz niyaz gösterdi ikinci gittiğimde yine görmedi başka doktor. 😅
ecrinkusum Annelikmghb bende beyaz aldım bir takım birde buna niyetlendim ama bakalım fikrim değişmez ise 😂
EgeF35 ecrinkusum ay hadi ins tatlim tamam bu ayin sonu detayliya gidicem ogrendigimde sana yazarim burdan kizsa linkini at hemen bana aldiginin 😂💓😘
Annelikmghb ecrinkusum ben iki onlu set halinde aldim canım. Biri sadece beyaz onu ilk giyecek. Diğeri pembeli malum kız 🥰💐
ecrinkusum EgeF35 tamam ben totem yapıyorum kesin kız diye 🤭 iki oğluşa bir kız kardeş çok güzel olur yine de sağlıklı olsun bizimki tahmin erkek de olursa sağlıklı olsunlar yeterki😘😘