DeryArenn Merhaba; ilk çocuğumda kolik problemi vardı. Bilirim çok zor bir süreç ama geçecek emin ol. Dr. Biogaia ve Subspimplex gaz damlası vermişti ancak bunlar kolikte çok fazla işe yaramıyor. Kolik bir süreç sen sakin olacaksın alacaksın kucağına sakince sesinle pış pışlıycaksın hafifçe karnına masaj yapmanı öneririm. Uykusu hemen düzen girmiyor kolikte ancak en önemlisi senin sakinliğin ve bunun geçici bir süre olduğunu kabul etmen. Emin ol geçecek 🥰 Emzirmeden yarım saat önce kimyonlu sıcak su içip öyle emzir, süt ürünlerini biraz azalt derim. Ayrıca süte gaz olarak geçebilecek yiyeceklerden uzak dur biraz mercimek, lahana, karnabahar vs. Dr.a danışmadan hiç bir şekilde bebeğe bir şey uygulama. Kolik bebek masajı yazınca bir çok masaj yöntemi çıkıyor onları uygulamanı öneririm. Güzel müzikler eşliğinde sarıp sarmala kuzunu hafifçe sallanın gözlerine bak yavrunun 🥰 Onun dışında al bebeğini koy pusetine yürüyüşe çık, derin bir nefes al ve bu durumun geçeceğine emin ol 🥰