Hulo2105 benim oğlumda öyle hatta kucağımda bile durmadığı sıkıldığı için ağladığı çok an oluyordu. Ya uyuyacak ya emecek sürekli böyle bi döngüdeydik. Şu an 3.5 aylık bir tık daha iyi eskiye göre. Ona çocuk şarkısı açmamı seviyor sesli bi şekilde açıp ana kucağına vs koyuyorum biraz da olsa oyalanıyor. Sessizken ortam çok canı sıkılıyor ve çığırmaya başlıyor hemen