Eda42_ Kevsersanlii Zaten doktor da öyle dedi geç döllenme olmuştur dedi ama beta düşüyor o yüzden ne düşüneceğimi bilmiyorum
sevo52 Rabiaacg iyiyim teşekkür ederim. Dış gebelik çeşidi dediler diye çok yıprattm kendimi ama dün kürtajla halledildi