sevo52 canım bende 6 haftalık hamileydim kese 4 haftalıkta kalmış gelişememiş. 1 hafta ağrı oldu ama dayanılmıycak gibi değildi diğer hafta doktora yeniden gittim kanama alanı var vakumlu kürtaj dedi iki günde düşmezse evde koltuktan hopla zıpla yaptım sonra lavobaya gittim peçeteye geldi direk hissettim fotoğraf çekmesem doktor gördüğüme inanmayacaktı ondan sonrada beta yapıldı birkaç günde bir kendi kendine düştü herhangi bir işlem olmadı