busrax_ Bu ay kimyasal geçirdim birde 17 haftalik kaybım var. Kontrole gittim beta sifirlanmis subatta tup bebeğe başlayacağız ne kullanayım dedim bunu önerdi daha alamadım yarın bakacağım insallah. Tadi falan nasıl ben biraz cinsim midem bulanirmi acaba diye korkuyorum hamileyken regenesis kullandım mahvetti o beni