aycicek_ belki olur bilmiyorum ya nasip diyelim.36 yaşımdayım 2 tane oldu ama sağlıklı bir sekilde sonuclanmadi.Amh dusuk oldugu icin tup bebeğe yonlendirdiler. Tup bebekte embriyologlar tarafindan lab ortaminda daha saglikli transfer oluyor heralde bir de onu deneyelim. Yaş ilerliyor neticede .Genetik test için gideceğim bir de bakalım ne diyecekler.