Kizlar bende dün akşam adet sancım ve bel ağrım vardı ama çok hareketliydim o yüzden olduğunu düşündüm yorulduğum için yani sabahleyin yürüyemiyordum kasık ağrısından ama sancım geçmişti şimdi bebekte çok hareket hissetmiyorum öncesine nazaran sizde durumlar nasıl bebek hareketleri nasıl 39+3 benimki