Ozgeanne Hamilelik başından beri bir prilama bir de tosta düştüm bu gidişle sadece bu sebepten kilo alacağım .. var mı benim gibi bağımlısı olan 🙈🙈🙈🤤
AnayimBenAna_ Ozgeanne bende severim ama bağımlı değilim banada bu ara et perileri geldi sürekli soslu etler hayal ediyorum 😂
Alpmom__ Ozgeanne ben ben sabahları favorim 😅 tok da tutuyor . Kaşar da bebeğe faydalııı canımm daha ne olsun
Duruu3 Ozgeanne şuan acım veee soğuk olduğu için yerimden kalkmak gelmiyor içimden ama acimmmmm aahhaha😂😂
Ozgeanne AnayimBenAna_ 😁😁 bir Adanalı olarak sizi anlıyorum 😅 ama şu sıralar hormonlardan dolayı etle eskisi gibi bir ilgim yok umarım geçer bu durum 🥲
Ozgeanne AnayimBenAna_ ben daha cinsiyetini ogrenmedim belki cuma günü gösterirse öğrenirim yani . İlk çocuğum erkek onda çiğ köfteye düştüm yani gidip yiyordum bir de paket alıp eve geliyordum 😂 bakalım bunda ne olacak sağlıkla gelsin 💕
Ozgeanne ipos hamilelikte hamilelik sonrasında sanırım en kolay ulaşılabilir yiyecek olacak gibi hızlı hazırlanması doyurucu olması derken 😊😊
Ozgeanne Duruu3 gündüz giden iştahım gece şov yapıyor zaten , ben yesem de açım 🙊 yarına saklamak lazım yoksa bebekten önce göbek belirecek bende 🥲
Ozgeanne AnayimBenAna_ aaaa şuan heyecan yaptım hoş benim için cinsiyet çok önemli değil de ikinci de çok farklı belirtiler diye acaba mi demistim bakalım cuma günü ogrenebilirsem 🙊
Ozgeanne ArasMom__ şuan empati yapmak isterdim ama tostu hayatımda başka bir boyuta koydum 😄 önceden olsa et yemekleri vs derdim hatta favori lahana sarması ama artık onlar bile bulantı yapıyor şuan tek favori tost 😄
Duruu3 Ozgeanne bişey olmazzz ye bol.bol yemiskennn ilk haftalr ölüyordum şuan iyi maşllah devamkeee 😂😂
Ozgeanne Duruu3 zaten 3 kilo vermiştim cuma günü acı gerçekle yüzleşme zamanı , yasak getirebilir doktor onzamana kadar vakit var 😄