Sunamalatya merhaba doğum için 9 ay devlette kontroldeydim fatih yiğite son dakikaya kadar bekleme taraftarıydı bebeğin durumu iyi diye. Üç günde bir kontrole çağırdı en son 41+3 de doğumun başlamazsa acilden yatış yap suni ile doğurturuz demişti. Ben 41+2 de onun nöbetçi olduğunu öğrenince gittim. Önce aşağıda muayene eden nesibe hoca oldu oda geç kaldığımı plesantamın yaşlandığını söyledi. Yatış verdi yukarda fatih hoca muayene etti bebeğin kilosu 3800 dedi bir daha da hocaların hiç birini görmedim. Şansa altta ettikleri muayeneden mi yoksa zamanı mı geldi bilemiyorum yatınca nst de sancılarım çıktı. O yüzden benim kendi sancılarımı beklediler. 12 saat hastanede yattım bu sürede 2 kere alttan muayene ettiler açılmam yoktu bebeğim kanala da girmemişti hala daha ve kalp atışları fazla yüksek diye bir kere serum yedim sonrasında tekrar yükseldi düşünce kıpırdamadan yat dediler müdahale etmediler. En son artık dedim bana bişey yapacak mısınız onlarda bekliyoruz sancılarını en fazla suni verebiliriz dediler. Bende sezeryan yapmaz mısın dedim sen burda bağırsan da çağırsan da yapmayız diyince açıkcası orada benden önce ve sonra gelen herkesin doğumuna da ebelerin doğurtmasına da şahit olunca bende biraz ürktüm ve özele gitmek için çıkış yapmak istedim. İmza verdim her türlü sorumluluk bana ait diyerek ve bana çıkarken eve gitme burdan başka hastaneye git sende protein kaçağı var dediler. Hemen gözde ye gittim orada muayene eden ebe zaten normal doğuramayacağımı çünkü bebeğin kafasının büyük olduğunu söyledi beni sezeryana aldılar çok şükür sağ salim aldım evladımı kucağıma. Daha sonra doktorun epikrizini okudum kanalım dar ve bebeğimin başı büyükmüş gerçekten de doğuramazmışım ama devlet hastanesi buna dair birşey hiç söylemedi. Etkilemek istemem ama malatyada devlet hastanesinde ben bir türlü ilgili hekime denk gelemedim. Hamileliğimde devlete giderken özele de gitmediğime pişmanım. Eğer gitseydim ve normal olamayacağını bilseydim 41 haftaya bekleyene kadar daha erken doğururdum