Sancılarım başladığında hastaneye gittim ilk gebeliğimde, normal doğumu bekledik,doktorum zercan hanımdı, ama bebeğimin kalp atımı kötüleşti o kadar hızlı müdahale ettilerki 10 dakikada ameliyata alındım,Allah bin kere razı olsun onlardan,sonra 2. Gebeliğimde tam 38 hafta 5 günde doktorum randevu verdi ,direk sezeryan olduk mecburen.Doktorum Zercan hanım ,ben biraz pimpirik bir hasta olarak çok doktor gezdim , ama Zercan hanımı tavsiye ederim ,giden arkadaşlarımda memnun kaldı ama tek sıkıntı ücretlerin artışı ne yazıkki